PRESSRELEASE

HUMPHREY CLARK

Tillåt oss presentera vårt nya varumärke Humphrey Clark - här hittar ni premium armband med en unik design för både dam och herr. Humphrey Clark är designad i Sverige och smyckena är tidlösa och kan bäras varje dag eller vid speciella tillfällen. Humphrey Clark ger en glamorös, klassisk, stilren och sportig look. Alla smycken är ett hantverk designat av Sofia Bergqvist i Göteborg och armbanden är handgjorda med ädelstenar, rostfritt stål och i 18k guldplätering.

”Jag har alltid inspirerats av vår tids stilikonerna såsom Steve Mcqueen och Grace Kelly”, säger Sofia Bergqvist, grundare av Humphrey Clark. De står för en sofistikerad stilren elegans och Humphrey Clark är sprungen ur deras anda, min vision är att bära deras arv vidare och göra det modernt.

Humphrey Clarks linje består av flera modeller av stela metallarmband med detaljer i olika denimmönster eller flätat läder. Ädelstensarmbanden med unika randiga glaspärlor,  onyxer, agater och fossiler där allting går att mixa och matcha.

”Det jag är kanske mest stolt även är Humphrey Clarks fantastiska samarbete med Röda Korset säger Sofia Bergqvist” Armband i guld, silver och svart med budskapet ”united against evil” är snygga smycken för alla där bäraren även bidrar till Röda Korsets olika pågående projekt för nödställda i världen. ”Jag hoppas jag har hittat en design som ska falla många i smaken och att ”united against all evil” ska bli ett statementarmband som många vill bära både för att det är stilrena samtidigt som vi alla kan hjälpa till och bidra till de mest behövande där människor drabbas av onda krafter eller är i behov av hjälp” fortsätter Sofia.

KÄMPAR FÖR DET GODA OCH SKÄNKER PENGAR

Humphrey Clark vill ge tillbaka och vi har ett tydligt budskap som vi vill förmedla.

Vi tolererar INTE någon form av onda handlingar runtom i världen. Humphrey Clark är ett medföretag hos den världsomspännande organisationen Röda Korset och skänker 100kr per sålt ”united against evil” armband direkt till de som behöver det mest.

www.humphreyclark.se

Följ oss på Instagram #humphreyclark, gilla och dela sidan på Facebook https://www.facebook.com/Humphrey-Clark-1593009360993654/ så har ni chans att vara med i utlottningen av ett valfritt armband. Desutom finns just nu en lanseringsrabatt på Facebook på hela 20%. Varmt välkomna!